. . .

2007-04-05 @ 00:24:04
Igår morse var det sista morgonen för Fröken Aldén ... hon förgyllde verkligen ens morgon, med sin ljuva röst . hon är helt fantastisk, rolig, ja helt enkelt störtskön ! jag kommer verkligen sakna henne nu ... :'( *snyft*
hur ska jag nu komma upp på morgonen?!

för övrigt under dagen så var jag i skolan en snabbis . förbi trafikskolan och hälsade på, träffade sara och vi for hem till henne . vi fixade och dona en liten grej : ) hihi . det kommer bli najs!

dans på kvällen, fett najs ... så himla uuunderbart <3 de var lite salsa, hihi, gillar koreografin starkt som vi håller på med : )
men jag är mer taggad på hiphopen vi håller på med . -hett .
Hoppas på uppvisning snart ...

Sanela, tack så mycket för presenten, jättefint . Du är Underbar <3

Imorron(idag) får vi påsklov också :D shit va gött !
jag har faktiskt inget planerat, bara nu på fredag så kommer Carro från Sundsvall hit, så då ska vi leka: jag, sara och carro <3 hon stannar till lördan bara ... länge sen vi sågs nu, 2-3 år ...
sen vette tusan, träna, plugga och massa slappa :D

någon som vill leka ?! (A) hahaha .

nu börjar klockan bli mycket igen, kanske dags för sängen snart ...
ska ta och fixa med en grej innan .

Gränslös Kärlek . KYSS

Usted toma mi mano y demostraciones el camino <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback