God Tisdag!

2007-04-03 @ 12:50:58
Idag fyller jag år ... wiiie :D hihi, 19 år blev man nu då ... najsnajs!! jag säger som en viss Bengtzing sa: Jag har blivit äldre och inte ett skit klokare... haha .

Var uppe redan vid sex imorse, det finns ju inget bättre sätt att börja sin dag på, än att lyssna på Mix Megapol och Sonja Aldén :D man blir ju så 7kt glad ju, tokdiggar den där människan . hon är totalt störtskön... <3

Älskar när hon sjunger "SMS-visan", så uuunderbar! Hon var lika goo som vanligt, roliga samtalsämnen hade dom också : ) haha . så hääärligt att lyssna på henne,  sån fantastisk röst ... Så sööt när hon sjöng Sjörövar-Fabbe ... haha . hon är grym . helt enkelt !

Imorgon är sista morgonen sonja är med, tråkigt de... de har varit några underbara morgonar med sonja nu, kommer bli tomt utan sonja ju ...

HAHA, Braiga låtar;
Dunka mig gul o blå - Frida
Fulla för kärlekens skull - Eldkvarn

* * * * *
Lääängtar tills debutalbumet släpps - 25/4 ...

"... här står jag, med världen i min famn ... "
* * * * *

Nej nu lär jag kila och göra mig klar ... släkten kommer ju snart, skirver mer ikväll .. Tjohej

22:50

nu är jag tillbaks här igen, släkten kom ju som sagt ... och jag fick maaassa pengar :DDD
även Sara och Katarina var här, av dom fick jag ett linne och halsband (L) Tack ! thihi.

taaack malin för kortet och presenten, du är guld värd hjärtat ! <3 Kärlek till dig !

TACK allihopa för alla sms och inlägg (L) NI är underbara !!

Ikväll har jag varit och tränat, de var skönt : ) och nyss har jag varit i tvättstugan med mor, hon vågade inte gå dit själv så jag följde med henne dit, haha . så nu sitter jag här och ugglar ... ska lyssna lite på Sanna nu, riktigt bra skiva måste jag säga! : ) hihi. ska ner och ta nåt och mumsa på också . svejs !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Babe!
ha en underbar dag Älskar diig så mycket
Puss! Du är Älskad o Saknad! (L)

2007-04-03 @ 14:57:05
Postat av: Emma

STORT GRATTIS på din dag sötis!
Hoppas du får en super dag!
Puss <3 Kärlek!

2007-04-03 @ 15:02:03
URL: http://nogg.se/bengtzinglove
Postat av: Linnéa

grattis , grattis - GRATTIS. Hoppas du har en superbra dag :D Kramar!

2007-04-03 @ 19:06:15
Postat av: Carro

TAAACK sötnosar :DDD älskar er (L)

2007-04-03 @ 21:32:13
Postat av: sara

GRAAAAAAAAAAAAAAATTTTIIIIISSSSSSSSSSSS ÄLSKLING !

2007-04-03 @ 23:48:33
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback