Mysdag

2007-04-16 @ 23:42:56

Solat idag igen :D -älska . stekhett i solen verkligen :| . förutom att det blåste lite isvindar då och då . haha .


var förbi badet idag också, vid kvart i fem typ . träffade Sanela (A) jag hade ju inget att göra, tänkte att bruden kanske ville ha lite sällskap ; ) hihi . vi satt och pratade lite i cafeterian där, uuunderbart . : ) sen gick vi in till konferensrummet och kollade på en galet rolig grej ; ) hihi . de var bra, du är så himla grym sanela :D suveränt !!
de blev en mysig stund på badet med sanela (L) : ) taaack .

Sanela; du får mig alltid på bra humör . du är oslagbar, totalt underbar! du gör livet värt att leva , så glad att jag har dig i mitt liv! du är guld värd gumman.
Tack för att du finns hjärtat
<3


~ KÄRLEK ~


. . . jag har alltid ett leende på mina läppar när jag skiljs från dig, du får mig att må som bäst, TACK S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback