Skratt genom tårar

2007-04-25 @ 21:45:11
Älskade Sonja har idag släppt sitt debutalbum "Till dig" .

image22

Hon har verkligen lyckats, en helt underbar skiva .
Låtarna är helt fantastiska, så fiina texter, helt otroligt . Den människan kan verkligen skriva texter som berör. Och hennes röst, jag bara älskar den, hon berör helt enkelt. Hon sjunger så gudomligt vackert, med en sån känsla och allt blir så äkta rakt igenom. Den bästa skivan någonsin, älskar den <3
~ Sonja ~

Hela veckan varje dag
Varje timme drömmer jag
Om en stund i ensamhet
Jag drar ner min rullgardin
Dansar runt med ett glas vin
Spelar min älsklings sång
Och inget kan störa..


Grääänslös kärlek / C .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback