Solen skiner

2007-04-08 @ 17:22:45
så skönt ute i solen nu, jag låg och solade lite tidigare idag . så himla varmt, fast ibland blåste de isvindar : /

men nu längtar jag verkligen till sommaren :D finns inget bättre ... hoppas på en toppen sommar, inget planerat ännu, men de brukar bli bra tillslut . blir väl att träffa massa vänner, mysa på konserter, dega i solen och sådära . (L) kanske jobba om man får tag på något .

men inget slår sommaren -06 . BÄSTA ! träffade massa nya vänner, älskar er alla <3


^ Mallorca, Alcudia, Sommaren - 05 . Utsikten från hotellrummet .

i fredags kom Carro hit, treeevligt :D hon stannade till lördan . vi hade de riktigt mysigt ... jag, carro o sara <3 gick på stan, kolla lite film o sådära . måste träffas lite oftare! : ) hihi . snaaart .

sitter här och degar nu, men ska ta mig härifrån och kanske ut i solen , med papper, penna och salta pinnar ; ) najs!

Gränslös kärlek / C .

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

ÅÅÅH, vill tillbaka till spanien, det var HELT UNDERBART <3<3 !!!

2007-04-17 @ 00:06:54
URL: http://anqz.bilddagboken.se/
Postat av: Carro

AAAAAH verkligen :D vi får tjata lite på pappsen ;D HAHA.

2007-04-17 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback