Sommarvärme

2007-04-15 @ 23:48:26

det har varit SJUKT varmt den här helgen, riktig sommarvärme och det är bara april än så länge :O . jag har legat ute i solen både i lördags och söndags... så himla sköönt, ligga ute i bikini när de bara är april, ojoj . brun har man blivit också, riktigt najs ;D eller ialf i fejan, på magen o armarna ;D haha. blir en sol dag imorron också, sen sägs de att de ska bli kallare igen :O palla att klä på sig igen då ... fy fan asså .

nu vill jag ha sooommar, ge mig sommar någon :D åååh va jag längtar asså, helt sjukt . KÄRLEK <3


igår kväll kollade jag på tv, på ettan och där visade dom Madonnas konsert: the confessions tour, live från Wembley i London förra året . vilken show de var asså :O helt otroligt . vilken fantastisk röst hon har, jag kan ju inte direkt säga att jag gillar madonna, men efter denna konsert :| ... jag Måste se Madonna live någon gång i livet innan jag dör . HAHA .


---------------------------------------------
Never gonna runaway
I'm not gonna hide
I know just what I feel inside
(Oooh)

Nothing's gonna make a change
Forever with you
You're always by my side
You're always on my mind

Invincible
One love supreme
Unbreakable
One land of dreams
Two hearts unite
Insatiable
This love tonight
Invincible

... med sonja aldén, Perfect ! <3

Gränslös Kärlek / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback