Bråding <3

2007-08-12 @ 01:15:19
image234


yeaah, nu har jag vare in på cityfesten.. kollade på den där p3 star grejen, (som för övrigt sänds i radion den 25:e augusti i p3 star) de var faktiskt grymt :D tråkigt att vara där själv bara, menmen.. träffade på sussi där, en gammal klassis : ) hihi. trevligt..! bästa artisten för kvällen var ju såklart Velvet, riktigt grym asså :D sen var de massa knas.. haha, o de var ingen signering efteråt, de hade varit lite huller om buller under dagen.. tråkigt men.. jag fick träffa min tös ialf :D Sanna Bråding <3 så otroligt goo hon är, så himla skön :D och jag diggar henne stil asmycket : ) efter det så tog jag bussen hemåt igen.. eller först inhandla jag en guld väska ;D haha. sen hemåt..
Jag var nöjd med min kväll, jag fick ju träffa hon jag var in för.. en bra kväll ^^. lite surt bara att det var så sjukt lång kö till bungy jumpen :( menmen, en annan gång, givet de : )

allt för mig denna gång... / C.


".. jag måste få en kram utav dig..." ".. jag vill också ha en kram.."  SÖTA ^^...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du har en likadan tröja som mig ;)) hihi

2007-08-12 @ 14:43:00
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: Mika

Jenny är GRYM! :D hahaha. puss på dig ;)

2007-08-12 @ 17:39:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Carro

Mikaela: jasså hihi ;) den är grymt snygg ialf :D
Mika: Yes de ÄR hon :D Puss på dig me ;)

2007-08-12 @ 17:58:03
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback