Cityfesten

2007-08-11 @ 15:44:11
ja idag är de ju tänkt att jag ska in på cityfesten.. men är jäkligt seg just nu asså.. vill verkligen inte betala buss in till Gävle och jag vill inte ta bilen in, för de är säkert jättemycket folk.. hmm.. men jag måste ju in på P3 star grejen.. Sanna Bråding ju ;D härlig brud de!! sen är de ju lite uppträdanden också, bla Velvet : ) hihi. sen måste jag även shoppa lite ^^. vill ha en ny väska, finns jätte snygga där ju :D tänkte försöka hinna med de innan kl 18, när de börjar!! sen blir de nog hem efter de, eller först signering, men sedan hem.. orkar inte se Di leva :S haha

nej nu måste jag ta tag i nåt, lär fixa mig och sådära.. så jag kan komma iväg : ) skriver mer ikväll...
Gränslös kärlek / C.


image232

". du är det bästa som hänt mig, visa mig vägen hem
en dröm som släcktes i natten, väcktes av dig igen
för mig så finns ingen annan, vi har varandra nu..."

Kommentarer
Postat av: Mika

WOHA, JENNY :D:D:D hahaha!

2007-08-11 @ 17:07:13
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback