Dans is lajf !

2007-08-22 @ 22:16:50
yeeeah :D
nu ikväll här så har jag varit på badet och dansat :D så skööönt att de börjat igen.. lycklig! de är de bästa som finns, älskar de... hiphop/jazz blev de idag : ) nästa vecka är de dansaerobics ;D efter dansen så hade Sanela vattengympa, så där blev jag kvar och kollade : ) jag ska ju själv köra vattengympa där sen.. så hon visade lite hur man gjorde och sådära : ) .. ojoj haha, men hoppas inte de kommer krocka med dansen bara, för jag Måste gå på dansen ^^. jag får ringa till badet och kolla med allt imorrn så jag vet när jag ska börja och så : ) Och SGA har öppet hus på tisdag också, uscha.. haha. menmen, jag ska iallafall köra aerobic där i höst ;D lite småpengar ^^.
Jag har massor att göra imorrn, eller massor är väl att ta i, men jag ska ringa till badet ju, sen ska jag fixa pass och musik till aerobicen på öppet hus :S haha. sen finns de väl lite till jag ska göra (a) hoppas på träning också.. jag måste få röra på mig lite... orka betala, neej, vi får se hur de blir!

nej nu ska jag ta lite glass, mums-mums.. 
: )
Kyss
/ C .

J, du är sööt, Kärlek
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback