"datakörkort"

2007-08-28 @ 00:49:47

Sommarlovet är slut och folket har börjat skola igen.. men inte jag.. ingen skola för mig i höst, och ska jag vara ärlig så känns det skittrist asså, vad ska man göra.. jag hade gärna haft skolan att gå i på dagarna, fatta vad skönt.. man vet vad man ska göra om dagarna, nu sitter man här och bara ugglar liksom.. Men, jag och sara ska faktiskt plugga två kurser på komvux nu till hösten, så det känns skönt, något att göra! och vi får studiebidrag också, tack : ) .. först historia, trååk.. jag valde inte det självmant, eller lite kanske.. jag är typ tvungen att plugga upp den kursen om jag ska komma in på högskolan.. och sedan ska vi läsa en kurs som heter ECDL, haha.. yeah datakurser (aa). sen har jag ju även mitt jobb på SGA, som aerobicsledare.. och ska även hoppa in och hjälpa till på badet, inom aerobics, dansaerobics, dans och troligtvis vattengympa.. yeeah lite pengar är de allt : ) .. och när jag inte jobbar, så kommer jag väl tillbringa mina kvällar på badet och träna.. så ser min trevliga höst ut, ha.

Sommaren ´07 har varit kanoners.. eller inte om man ska se tillbaka på vädret, då har de verkligen varit skit, fy fan asså... men om jag ser tillbaka på allt som jag har gjort, alla små och stora äventyr.. så har de här nog varit den bästa sommaren! Så sjukt roligt jag har haft och så mycket fiina minnen det skapats!



TACK Alla... utan Er hade sommaren inte blivit den Bästa <3

adam, mika, malin, emma, sara, mikaela, micke, martin, nathalie, bonnie, sara, lollo, milla, sofie, linnéa, marre, jenny, linda, anna, angelica, celicia, josefin, mathilda, nathalie, jonna

`-v-´ Sonja A, Sanna N, Dea N, Linda B, Sara L, Jessica A `-v-´

Massvis med Kärlek / C.


Kommentarer
Postat av: SARA

TACK SJÄLV UNDERBARA DU !
ååååhhh vi ska bli ännu mer datanördar :D
jag älskar dig !

2007-08-28 @ 00:56:31
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: Adam

Tack själlllllllllvvvvv, Så jävla ägig summer 07´ varit.... och roligare blir det, :)!
Pusss, Love yaaaa :P

2007-08-28 @ 08:28:05
Postat av: Mikaela

Tack skälv snygging! Måste ses snart! Puss

2007-08-28 @ 15:42:45
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Sara: iiih :D yeah datanördar vi ska bli (AA) HAHA, uscha:P ÄLSKAR DIG!
Adam: jaaa vilken kanon sommar de har varit :D mkt har vi hunnit med (A) hihi. Puss looove!
Mikaela: JAAA det måste vi :D lär fixa något.. Puss

2007-08-28 @ 19:40:34
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Mika

TACK SJÄLV SÖTNOS! Du gjorde sommaren lite bättre än den redan var (: Schlagerparty och Mello 04 maraton mitt i natten är grejer det... och så Deis och Marko. Dö inte på Söndag, lova det ;)
puss söt!

2007-08-29 @ 22:10:56
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback