Egen tid ...

2007-08-22 @ 00:11:04
idag har jag och sara varit och besökt komvux, vi har nämligen bestämt oss för att plugga lite i höst (a) haha.. historia blev valet (okej, inte för att jag gillar historia, utan för att jag måste xD) HAHA... jag ska även läsa någon mer kurs om de går.. hihi.. jag har även varit till sjukhuset i gävle för att prata om min operation och skit.. haha.. det börjar låta lite hemskt nu, när dom säger att dom ska flytta käkarna, sära lite, lägga dit plattor och skruvar och massa skit :S uscha.. OCH att jag måste ha räls i typ 2 år... hmm jadu jag har en månad på mig att bestämma hur jag ska göra.. Hjälp !!

Efter det så drog jag och syster till valbo en stund.. hittade en fiin tröja jag köpte : ) och även en kalender, jag kan ju fan inte leva utan en sån nu, man blir beroende (a) haha. jag måste ju även hålla reda på vilka dagar de är ju ^^. senare ikväll här så kom sara förbi och vi hade de mysigt, pratade och kollade lite bilder och så : )

just nu
sitter jag och kollar på Mello-04 dvdn... åååh kärlek till den <3 vadå sööta, mm precis dom ja (a) HAHA.

Btw, jag har skaffat linser, de känns superskööönt :D -solbrills i love- :D jag fick även mina efterlängtade singlar med posten i måndags ^^. etymon och du och jag mot världen ... <3

KÄRLEK / C.

image257

Kommentarer
Postat av: sara

tack för i dag :*

2007-08-22 @ 00:47:03
Postat av: Mikael

DEEEEEEEEEEEEAAAAAA!! :D :D :D Det var så sjukt underbart att träffa henne igen :D :D Längtar verkligen som sjutton till Skansen ;)
Jessica var ju faktiskt också trevlig att träffa ;) Istället för att skaka hand som man brukar göra första gången man träffar någon så fick jag en kram (a) haha ;P
Vi ses nästa helg :)

2007-08-22 @ 09:57:59
URL: http://smurfzing.bloggspace.se
Postat av: Carro

Mikael: AAAAAAAAAAAAAAH, så avis på dig som träffa dom :D hihi. jag längtar med, så ini sjutton asså :D
yeah så kul de ska bli :D aaaah ses nästa helg :) (L)

2007-08-22 @ 12:22:23
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: sofi

Stakkarn kallar du Linda, men stakkarn kallar jag dig, som måste lida pga operation, jag vet inte om jag skulle gå med på en sån grej, grymt läskigt bara av tanken att bli sövd hur
länge som helst

2007-08-22 @ 20:51:19
URL: http://dofie.blogg.se
Postat av: Mika

Dom som är söta HOPPAS jag är kören?! HAHAHA. Deiis fårlajf, pussa på henne på skansen åt mig. ;)
puss söt!

2007-08-23 @ 20:41:20
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Carro

Mika: HAHA, njaa ;) DEA är inräknad bland dom sööta ialf :P britta me.. men sen även sara löööfgren ^^. hihi ;) HAHA yes ska bli ;D
Puss underbar!

2007-08-23 @ 20:51:37
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback