Stockholm...

2007-08-31 @ 00:33:50
here I come :D .... typ vid 11 idag(fredag) går min buss... det ska bli så sjukt kul asså :D micke möter upp mig där, ska bli kul att träffa dig igen : ) ... sen händer det massa, på lördagen är det ju svenska favoriter i kungsan.. yeah, sonja, sanna, jessica och shirley bl.a. <3 ska även träffa adam, anna och nathalie:D wiiie, längtar så mycket <3 söndagen drar vi till skansen på familjedagen ;D haha, markoolio konsert again ; ) vi är ju såklart där för dea (aa) och jessica (a) . äntligen får jag se och träffa dom igen.. och jag ska även träffa mathilda där, första gången :D

oj, det kommer bli en toppen helg asså :D <3

nej nu ska jag sova, ska ju upp snart... hörs när jag är hemma igen..
Varma kramar / C .

Kommentarer
Postat av: Mika

OCH JAG ÄR AAAAAAAAAAAAVUNDSJUUUUUUUUK! jag vill OXÅ träffa Dea, och Mathilda och Sonja och Sanna och shirley och dig och alla andra... JAG VILL OXÅ TILL STOCKHOLM!!! avisavisavis.
nu ska jag dra och tycka synd om mig själv bara för et ;) ha så kul och hälsa Dea & Thildis!
puss!

2007-08-31 @ 16:30:35
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback