YEAH <3

2007-08-13 @ 20:33:56
imorrn bär det iväg till Götebooorg.. ojoj vad jag längtar.. det är helt sjukt, äntligen är dagen kommen :D allt är packat och klart.. typ (a) lite smågrejer kvar som jag packar ner imorrn bitti.. tåget går vid 6-tiden.. usch, fy och blää.. så sjukt tidigt, kommer vara jäkligt trött när jag anländer till Gbg, haha.. men det får man ta (a) väl där så träffar jag Adam och vi ska ha SÅ SJUKT KUL!! :D ...

nej nu måste det fixas lite här... innan jag kan sätta mig till ro (a) hahaha. jag taggar iallafall för fullt här med maaaaassa bra musik <3

image236
image237  image237
Käääärlek / me.

Kommentarer
Postat av: Adam Eriksson

Ja, lita på det du. Vi ska ha så SJUKT KUL!!!!!

2007-08-13 @ 20:39:45
Postat av: Mika

Ihk! du får pussa lite på Tre S åt mig ;) puss!

2007-08-13 @ 21:31:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Carro

Mika: yes haha, jag gör de ja ;) -jag tar det bokstavligt- HAHA, du får höra deras reaktioner sen ;) ASG.. skojja ^^. PUSS

2007-08-13 @ 22:07:51
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback