Diggiloo och Sälen åktur ;D

2007-07-31 @ 23:59:25
nu tänkte jag ta och berätta lite om helgen : )

Fredag:
då åkte vi ju som sagt till sälen, pappa, sinikka, syster och jag : ) först ut till einars stuga i evertsberg, där även farmor och yvonne var, fick mat och sådant där.. sen var de raka vägen in till sälen "centrum" HAHA, där vi bodde i einars lägenhet.. :P där packade vi upp och massa.. sen typ vid fyra-halv fem tiden gick jag, syster och farmor ner till olnispagården, där diggiloo skulle äga rum : ) det var ganska mycket folk där, men vi fick oss en bra plats på sidan där.. och vi fick även aftonbladet när vi kom in, och vilka var inte med där, jo Tre S :D ..

Precis innan så kom de en störtskur :P HAHA. men blev inte så blöt... och showen var så totalt Underbar.. helt fantastisk :D jag finner inga ord... linda var ju bäst såklart, så otroligt sööt : ) älskade spanska-temat <3
efteråt så träffade jag Lotta, Charlotte och Linda!! Så sjukt underbart att träffa Linda igen, du är obeskrivlig <3
sen på vägen hem så började de såklart spöregna och vi var alldeles genomblöta när vi kom hem typ ;D

Väl hemma, så ringer Martin.. han var nämligen på Tre S premiären i Stockholm (som jag gärna hade velat vara på (a) ) . du anar nog inte hur glad jag blev, eller de kanske du hörde på mig, TACK <3
det blev en sjukt lyckad dag.. jag gick och la mig med ett Stort leende på läpparna...

Lördag:
vaknade väl i lagom tid.. haha.. åt frukost och gjorde oss klar, skulle ut på sightseeing i sälen, HAHA ; ) det så kallade centrum, hade vi ju redan sett.. så först åkte vi till något som hette Sporttältet, där de sålde billiga kläder, 50-70% på allt ^^. najsigt värre.. sen begav vi oss uppåt i fjällen.. stannade till i Lindvallen och kollade lite, var till Fäboden där : ) sen blev de vidare till Högfjällshotellet, såg helt okej ut, trodde de skulle vara mer vintrigt HAHA :P . och vidare till Tandådalen och in på fjällkyrkan där och fikade : ) sen var vi även till Hundfjället, till Trollskogen.. och när vi gick där så började de spöregna så vi rusa till bilen och begav oss hemåt till lägenheten ^^.
Packade och sådär, och tog oss till stugan i evertsberg.. skulle sova där för natten.. de blev mat och sådant där : ) sen blev de sommarkrysset för mig.. lite sudoku blev det också.. sen kollade syster o jag på Mumien-återkomsten..
sen blev de lite kortspel innan sängen kallade : )

Söndag:
vi vaknade sent.. lr lagom sent vaknade jag medan syster vaknade väldigt sent.. haha :P när vi väl var uppe så åkte vi till Bygdegården och åt mat : ) sen vidare upp till Boggbergets festplats för att kolla på utsikten.. och wow vilken utsikt.. man såg ju allt, hahaha. sen var de tillbaka till stugan, packa alla grejer och bege sig hemåt : )
var hemma runt halv sju tiden typ, och vi åt hemma hos pappa innan vi for hem.. när jag kom hem så satt jag mig såklart här vid datorn och kollade allt.. bilder från tre s premiären, så sjukt vackra <3
jag gick nog och la mig i skaplig tid.. för de var jobbdags på måndagen..

Kärlek till denna helg <3 Underbart.. kommer alltid att minnas <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

INTE SÅ BLÖT? jag var alldeles genomblöt, jag som trodde mina jeans var vattentäta "/.

2007-08-01 @ 16:25:31
Postat av: Mika

Låter kul :D
och fyy, jag vill till Sälen igen, Lindvallen är förjädra mysigt <3 var där med klassen i Januari. :)

2007-08-01 @ 16:36:20
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback