Sommarkväll ...

2007-07-04 @ 23:28:10
i gävle, premiär idag ..
jag och sara åkte in för att kolla på Måns Zelmerlöw, haha.. vi kom väl in runt åtta typ, då kika vi runt i lite affärer : ) och sen gick vi ut på torget för de skulle vara allsång där, men de var inte mycket till allsång, dom bara sjöng själva :P haha. men till min förvåning så var Britta (körsångerska från mellon) där och hon fick sjunga en låt :D I Still Haven't Found What I'm Looking For, så sjukt bra : ) hihi.
sen klockan nio var de dags för måns, eller lite över nio då.. han var väl helt okej ;D cara mia var ju bäst som vanligt, den diggar jag ; ) haha. efter de så for vi hemåt : )

tidigare idag så har jag, hmm, jag var med sara till valbo :D hihi. jag shoppade lite.. ett halsband, klänning, skor och ett ljusgult linne, där de fint ska stå Dea(AA) haha ^^. najsigt, sen blev de bara hem och iväg till gävle då typ...

Nu sitter jag här och ugglar, ska ta och kolla klart på Bones på tv och sedan dra mig till sängs.. Jobbar förmiddag imorrn..

Kärlek till er alla <3
// Carro

 
Britta och Måns : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback