Ännu en dag ...

2007-06-19 @ 23:48:55
Vaknade runt elva idag för att mobilen ringde, haha.. men orkade inte svara (a)... men den ringde igen och de var chefen från jobbet :P haha, undra om jag kunde ta lite fler dagar, men kunde ej de, inte dom datumena ialf ...
Gjorde mig klar och drog ner på stan med mamma, var till banken och förde över pengar till mamma och fixade internetbank till mig ; ) haha. sen var vi även till skatteverket och hämtade någon lapp till mig, haha. Träffade även Sofie på stan -underbart! hihi, sedan åkte vi hemåt ..
Åkte iväg och jobbade vid 14-tiden .. och har jobbat hela kvällen, kom hem vid 21 typ .. och då kom Sara hit :D hihi, grattis till körkortet gumman <3 .. vi pratade lite och sådära. så trevligt : ) thihi. hon var kvar här en stund, sen efter de så satt jag mig här och här sitter jag än ^^ . haha.
men ska ta mig till sängen nu, börjar 7 imorrn.. så jobbigt :S men de ska nog funka ...

Hare gött allihopa! Jag älskar Er alla, ni vet vilka ni är <3

Gränslös Kärlek / Carro

Kommentarer
Postat av: sara

TACK SÅ MYKCET HJÄRTAT ! <3 . jag älskar dig !

2007-06-20 @ 12:22:55
URL: http://youmakemesmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback