en lista

2007-06-29 @ 19:44:23
en lista jag hittade på någons blogg, haha...

Namn: Caroline Dilén
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: de är väl bra men lite trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: det finns mycket
Kläder just nu: mjukisbralla och linne
Musik just nu: VS - Markoolio och Dea <3
Vad sa du senast: va faan ska jag ha för kläder imorrn?!
Favorit-hangout: ...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet maybe
Sommarplaner: sthlm, etuna, åka runt i skåne, öland(troligtvis), sälen och kanske vbg/gbg
Är du bra på matte: nja någorlunda
Fisk eller badkruka: hmm, lite olika
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: tre
Favoritväder: soool och värme :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: bästa vännen, mat och en båt :D
Spelar du nåt instrument: nej, men vill kunna spela gitarr
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: olika, beror på
Vem är viktigast för dig: mamma (A), vännerna
Bästa film: heartbreak hotel ; )
Tror på liv på andra planeter:
neej
Kommer du ihåg din första kärlek: har aldrig haft någon
Älskar du henne/honom fortfarande: ...
Har du några homosexuella vänner: hmm
Tror du på mirakel: njaa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, vill man så går de
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga just nu
Bio eller promenad: beror på väder och med vem
Är du kittlig: neej
Snarkar du: neej
Stjärntecken: vädur
Det här är jag bra på: dansa ^^ . haha, men jag vet faktiskt inte .
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ...
Vad vill du jobba som? ekonom eller dansare
Chips, morötter eller godis? godis/chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare om jag måste välja
Skriver du dagbok? blogg skriver ja
Har du nån flickvän/pojkvän? neej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? yes jag vill ialf, tatto på skuldran
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) hmm, mitt emellan, helst välstädat
Gungar du på stolen? kan hända
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JAA, jag vill nuu
Vilken hand håller du gaffeln i? olika, oftast höger
Vad hänger på väggarna i ditt rum? hyllor och tavlor
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? ...
Gillar du och sjunga? Yees love it
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? jag gick natur, och vet inte varför, bra utbildning maybe, men jag ångrar mitt val.
Anser du att du är stark? jarå ; )
Brukar du sola?
yes, både ute och ibland i solarium
Röker du? neej
Snusar du? neej
Använder du knark? neej
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? de kanske finns nån ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback