Igår, idag

2007-06-12 @ 18:26:36
idag har jag varit på föreläsningar inför mitt sommarjobb, ska jobba inom äldreomsorgen ... sjukt seg dag har de varit och igår var jag på en introduktionskurs i arbetsteknik.. de var väl helt okej ... men jag får betalt för detta också ; ) .. halvdag igår och heldag idag :D naajs!
jag träffade även på en barndomsvän till mig där, Liza heter hon : ) så roligt att träffa henne igen, har inte setts på ungefär 4-5 år .. men vi ska ta och ses i sommar :D ...

måste berätta en sak från igår, mamma skulle vattna mina blommor i mitt rum .. så står hon där och kollar ut genom fönstret, också vattnar puckot min lampa HAHAHA ...

nu sitter jag här och lyssnar på sköna sonja <3 och checkar runt lite på internet ... väntar på att vänner ska börja : )

Västerååås på torsdag, rix fm festivalen med brudarna . nathalie, sofie och lollo :D (L)

jordgubbar = kärlek
image109


jag saknar sofie, min f.d. lärare ... kalla mig knäpp om ni vill, men jag saknar verkligen henne och nu ska hon flytta till norrtälje, så då kanske man inte träffar henne mer :'/ ... buhuu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback