Kärlek

2007-06-07 @ 23:48:31

jag är hemma nu iallafall, kom hem igår / natt typ :/ ... tänkte berätta lite snabbt om min tripp denna underbara helg, eller aah, från i fredags fram till igår när jag kom hem : )

fredags

... åkte tåg till borlänge . jag och lollo var på rix fm festivalen i falun, gryyymt . vi träffade sonja, nathaliepetra m.fl... så sjukt kul var de . Taack lollo, du är underbar
<3

   

lördags
... vi tog tåget in till stockholm, mötte emma, sofie och milla på centralen . grönan hela dagen, sommarkrysset genrep och allt . träffa även linnéa och micke ... jag och milla drog efter repet, kollade på krysset hemma ...

   

söndags
... childhood-dagen på grönan . massa artister och självaste drottningen var där ; ) haha. linda uppträdde och nästan hela gänget var samlat <3 VS-dansen ääger ... vi träffade dock inte linda ... men martin stenmarck, hanna hedlund, magnus carlsson, charlotte perrelli, pernilla wahlgren, linus wahlgren och jag får inte glömma
Dea Norberg ! härlig dag iallafall, med alla goa vänner . natta, therese och malin - ni var saknade <3
taaack gänget för denna dag
<3

   

måndags
... då gjorde vi inget, hade bara tråkigt hemma typ . massa tv och sådära ...

tisdags
... sara kom ner till stockholm . sara löfgren i kungsan, shiit, obeskrivligt säger jag bara <3 träffade henne, allt hon sa och så . SÅ lycklig ^^ . *krama* hon är bäääst !! de var nio månader sen sist, så de var en obeskrivlig känsla att äntligen få träffa människan igen, tack
<3

  

onsdags
... var till grönan, på markoolios turnépremiär ; ) men jag var där för att se Dea <3 . även micke och emma var där, naajs ; ) riktigt grym konsert asså, VS-dansen ägde igen ; ) Dea - älskad <3 . träffade dock ingen av dom
:(
måste nämnas: såg kungen, drottningen och "barnen" när de var påväg till skansen, hahaha.
... jag tog tåg hem, hemma runt halv 12 ...

   

Tack allihopa som gjort alla dessa dagar till dom bästa <3<3<3

KÄÄÄÄÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback