tåget går snaaart

2007-06-01 @ 13:53:34
jahopp, självklart så blev man riktigt sjuk :S jag har knappt någon röst kvar, vaknade imorse och kunde knappt prata, helt sjukt... och jag tror inte min röst kommer må så bra av massa skrikande ikväll ;D haha. men iallafall, lär passa rösten lite ialf, vill ju kunna prata (a)
snaaart går tåget till falun, eller om typ 45 min :D wiiie, riktigt kul ska det bli ... Lollo möter mig på stationen i borlänge sen tar vi oss in till falun, och rix fm festivalen ikväääll :D sonja igen, :D, lääängtar
<3

sara åkte nyss, hon har vare här ett tag ... vi bokade av våra tågbiljetter och sådära ^^ . nu längtar jag sjukt mycket, kul att se Henne efter så lång tid ... sakna
<3

nej nu ska jag ta och fixa till mig lite och packa det sista innan tåget går : )
skriver när jag är hemma igen, antingen tisdag natt eller på onsdan ...

Kärlek / Carro

Kommentarer
Postat av: Sara

IDAG KOMMER JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:DD:

2007-06-05 @ 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback