Kryssning

2007-03-20 @ 22:42:03
ja igår kom jag hem från kryssningen... schlager för hela slanten ;D haha. var så trött när jag kom hem igår så jag orkade inte skriva nåt då, så tänkte göra de nu : )

Söndag
morgon, bussen gick 11.10... framme på terminalen i Stockholm runt 15.00 typ . vi checkade in... träffade Milla, Emma, Martin och Linnéa : ) efter en stund dök även Lollo upp : )... därefter Malin :D *uuunderbar* och till sist kom Sofie och Therese : ) Hela gänget samlat (L) Kul att träffa alla igen <3
Väl inne på båten, kollade in hytten.. bodde på däck 10 ; ) najsnajs... Sen blev de taxfreen . träffade Linda, Jenny(Lindas körtjej) och Rickard... trevligt, lite prat och så . (F) ... vi Ses, syns gör vi hela tiden ... HAHA . skööön !
Lyssnade på repet... shit va skojj vi hade, Sofie och Therese, ni ÄGERVärsta schlagern ; ) haha .
sen gjorde vi massa annat, bestämde träff med gänget utanför karaoken halv tio ; ] . vi delade upp oss och några sjöng Jag ljuger så bra och resten sjöng Alla flickor . ojoj, va vi är bäst ; ) ääägde ju där inne ... <3
J
ag och Milla sjöng även duett Sanna Nielsens låt Hela världen för mig ... Vilken skön och underbar låt att sjunga asså.. den ska sjungas varje kryssning ; ) HAHA . -älska .

Efter de var de dax för California show i Funcluben... helt okej show . efter den började den efterlängtade schlagershowen :D med Linda, Rickard, Kikki, Magnus och Cosmo4 ... så underbart . jättebra show :D Linda sjöng Om igen, så otroligt fiint ...  sjöng även alla flickor, jag ljuger så bra, give me your love och värsta schlagern : ) träffade Linda, Jenny och Rickard en snabbis . : )
Showen slutade ca halv ett . sen gick vi runt lite, de blev inte så värst sent för mig o Milla . vi kom nog i säng runt 3 kanske, men somna inte förrän 4, halv 5 ... haha .

när vi vaknade dagen efter, så gick de vågor . haha . gunga fram och tillbaka ... vi åt lite frukost och så ! sen gick vi runt och träffade på Linda nere vid spa´t, så sööt (L) ... sen fortsatte vi till taxfreen, shoppade godis och parfym ;D sen satt lite i konferansrummet med gänget och snackade tills klockan blev halv tre, vi skulle möta Linda då :D sjöng Ja må hon leva ; ) haha . Klockrent asså ! hon fick fotoalbumet av mig som jag hade gjort, hon kikade igenom de direkt ... HAHA . underbaring <3 sen fick hon presenter av resten av gänget, klockRENT tjejer ; ) thihi.
tog kort med Linda . o även med Jenny ... Lite goo hon är : ) ! sen stod vi där och prata lite, skratta och bara hade de mysigt ... sen lära Linda och Jenny rusa och äta... och vi lära packa, båten var i hamn klockan halv 4 . : )

TACK alla för en underbar kryssning ! Måste vi göra om (L) :D


  * Underbar


, det var allt ... haha . Byebye *slängpussar* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback