Taggad !

2007-03-17 @ 20:51:06
Imorron äre Kryssning som gäller :DDD Jag har verkligen längtat, ska bli så kul att träffa alla igen, saknar Er så mycket !! Grymmaste gänget på båten ; ) HAHA, de måste ju bli de VI (A) LÄTT !
Schlager, Linda, dans, karaoke och massa mysiga vänner (L) Kan inte bli bättre ! <3
Laddar lite för tillfället med massa schlagermusik :D och Linda förstås ; )

min dag idag; har varit i UppsalaDanceweekend me Ena :DDD SHIT, va kul vi har haft de :D hela dagen har vi hållt igång, från 10.00 till 17.00... Ragga, Salsa, Reggeaton, Hiphop, Street, Dansaerobics och lite Latinoaerobics... Ragga och hiphop -älskar... det var så grymt kul asså, hel sköna koregrafier ; ) grymma instruktörer också ! Tack för kepsen Henrik ;D
Lätt att vi ska åka på de igen när de kommer till Gävle ! :D


neej jag har inte tid att sitta här nu :S är lite stressad, har inte packat något ännu.. vad ska man ha på siiiig ? :S oj, paniiik, nu drar jag... berättar om kryssningen sen när jag kommi hem !

Svejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback