Träningsvärk :S

2007-03-23 @ 00:17:13

Mycket träning har de blivit idag... först i skolan, aerobics på individuella : ) och vi fick även en liten klass i Streetdans, shit va kul de var : ) ! och sen nu ikväll blev de aerobics och box på badet... najsnajs!!! och de var jag som var instruktör idag på aerobicen ;D haha . de gick faktiskt kanon, bättre en förväntat, riktigt kul var de!
då blire kanske egen grupp till hösten då?! hmm, måste kanske tänka lite mer på de, har denna termin på mig !! men som de ser ut nu så tar jag en grupp i aerobics nästa termin : )

va har mer hänt idag?! inte mycket ... hade prov i skolan, i Operativ System.. gick faktiskt ganska bra, trodde de skulle vara svårare , för jag förstår inte mycket alls av den kursen :S
sen har de väl inte hänt mycket mer ... suttit här, lyssnat på musik, mest slappat . är ju så otroligt trött efter all träning !!!
 

nej nu ska jag ta och kolla på nån film : ) innan det är sängsdags!! börjar 12.50 imorron, gött .
Pussokram, pussokram, pussokram <3



Sann vänskap sviker aldrig ! Du och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback