...

2007-05-30 @ 23:58:37
idag har jag vare i skolan en snabbis.. åkte dit för jag trodde vi hade lektion, men nej, när jag kommer dit så säger dom att den är inställd.. haha, fatta drygt.. menmen, jag stannade kvar och passade på att prata med lite lärare om mina betyg : ) jag fick godkänt i samhällskunskapen, operativ system och projektarbetet : ) hihi, känns riktigt sköönt...
när jag kom hem så satt jag vid datorn och kollade lite tv och så, som vanligt... haha. och nu ikväll har jag varit iväg och dansat :D så länge sen känns de som ... vi började på en ny dans idag, så kuuul . men vi dansade även igenom dom "gamla" danserna, shit va jag är duktig alltså (a) typ bara jag som kom ihåg alla steg och så (a) HAHA. kom väl hem runt, hmm, tror nästan klockan var runt nio.. och då kollade jag på grey´s :D sjukt bra program asså !

jag längtar nå sjukt till på fredag, först o främst, träffa Lollo igen :D wiie, och vi ska se Rix fm festivalen, Sooonja :D vi kommer ha så sjukt kul asså DDD

nej nu ska jag uggla vidare här och framför tv ; )
kääärlek / carro

image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback