5 veckor

2007-05-04 @ 10:10:44

fatta, det är bara fem veckor kvar till studenten för mig nu, shit ... hur ska jag hinna med allt ?!?! paniiik ... måste fokusera på de viktiga kurserna nu, så jag kommer in på högskolan till hösten . kanske lite sent ute, men de måste väl gå och fixa ?! hoppas iallafall på de.

Sommar snaaart, kan ju inte direkt säga sommarlov för min del, snarare arbetslös, haha . men längtar nå enormt till sommaren, finns en del planerat eller halv planerat, haha. för jag har ju inte fått tag på något sommarjobb :/ skulle verkligen behöva ett, behöver pengarna!!! nån som vet något ?! haha.


image37

  • V-ås/E-tuna
  • Rix Fm festivalen
  • Sommarkrysset
  • Gröna Lund
  • Diggiloo

  • lääängtar så 7kt mycket ... Kärlek / Carro


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback