börjar bli Sjuk ?!

2007-05-31 @ 22:49:28
ååååh, jag får inte bli sjuk nu heller, inte denna helg... skiiit.. jag har ont i halsen och börjar få ont i öronen och grejs :S . inte alls bra de här ... jag är glad om jag har någon röst kvar i helgen, känns som rösten börjar spåra ur helt... uscha..
jag vill ju kunna prata, skrika och sjunga i helgen (a) hahaha, det händer ju så mycket skojj ju.. jag ska se tre av mina idoler; sonja, linda och sara ... Åååh jag är lycklig, läängtar (L
)

idag har jag vare i skolan, betygssnack på operativ system.. jag fick ju g som sagt : ) sen var de aerobic, och där var de mest slappt, men de var där jag blev sjuk, varför träna när jag inte mår bra :S fast jag blev ju tvingad typ, för de var så lite folk ... menmen..

sen har det inte hänt mycket, kollat tv och sådära : ) men ska nog försöka skriva klart min packlista eller jag kanske ska packa istället ; ) hahaha...

falun tomorrow, here i come :D shit va skojj de ska bli :D

skriver kanske imorrn innan jag far, annars skriver jag när jag kommer hem på tisdag : )
Kärlek / Carro


image87
sakna ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback