chokladglass = kärlek

2007-05-08 @ 23:30:51

dans i skolan idag, shit va kul . var ju typ en månad sedan man var där, haha, men hon sa inte så mycket... men de var skojj iallafall, Ena vi är grymma vi ;D lätt ! dansen slutade vid halv tolv, så vi for till skolan och åt, sen hade jag håltimme ända fram till kvart i fyra ... väldigt drygt asså . men pluggade lite matte iallafall, duktigt carro (Y) haha.
sen börja lektionen, samhällskunskap, och vi sitter bara vid datorn och svarar på frågor . men jag tröttna snabbt och drog hem ; ) haha. de var min skoldag !! kom hem runt fem typ, seegt .

efter skolan har de mest blivit tv-tittande ; Vänner, Ugly Betty, Desperate Housewifes och Christine :P HAHA. och för en gångs skull (A) så ska carro göra en tidig kväller (AA) haha. ska upp tidigt, börjar tio över nio imorrn : ) tråk, med matte lektion, dötrist, hahaha. menmen, höres imorrn! Go´natt gobitar <3

Jag Saknar Er så otroligt mycket <3 Ni vet vilka Ni är ... Ses snart <3

Angelica: Jag är så glad att vi funnit varann, du är helt fantastisk <3 det ska bli så roligt att träffa dig, och det gör vi snaaart :D Kärlek till dig !


Gränslös Kärlek / Carro

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback