dagen som varit

2007-05-24 @ 22:06:00
idag vaknade jag runt halv nio typ. kollade lite på tv och satt vid datorn. sedan vid halv tolv ringde sanela, så jag stack till henne vid halv ett typ. aerobicen började klockan ett idag, så vi tog sällis dit. de var några som körde sina pass, sen pratade hon betyg med oss som redan kört pass, och jag fick MVG ; ) yeeah. slutade runt halv fem . sen drog jag och sanela vidare på stan en stund, kika runt lite på lindex och så. träffade även på Sofie där, härlig tös, hehe... och sen drog vi hemåt i regnvädret :S
jag kom väl hem runt sex typ, då fixade syster och jag lite mat, pommes och nuggets . Och kollade på Vänner : )

Jag kollade nyss klart på Ghost whisperer, riktigt bra program faktiskt. och nu ska jag väl bara uggla här och lyssna på sonja... sova tidigt idag kanske ?! haha.

imorrn blir de skola, måste väl gå på matten.. sen måste jag ju gå på historian också, ska prata allvar med läraren... vad ska mer göras ?? joo, jag lär ju boka buss till sthlm på lördag, och fixa boende :S
sen får vi se vad som händer. de blir väl datorn och tvn som vanligt ...

take care! kääärlek / carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback