Finland var bäst i ESC !

2007-05-13 @ 17:28:57
en helg har susat förbi, de har väl hänt lite grann ...
fredag: var jag in till gävle med sara och emma, de var nåt jippo på rådhustorget, Gästrikland i världen tror jag de hette . Molly Sandén med flera och Erik Segerstedt var där och uppträdde : ) konferencier var Sanna Bråding :D fett coool brud ! jag tog bild med henne o så, snygga kläder hade hon ; ) hon blev as glad när jag sa de! hahaha. men vi stod där på torget och frös några timmar, sen kollade vi lite i affärer, sen tog emma och jag bussen hem... va gjorde jag resten av kvällen, hmm. Jo jag kollade på Talang 2007 och sen filmen på 3an, Spy Game : ) sen blev de lite kortspel med syster halva natten typ ; ) haha.
lördag: hmm, vaknade väl runt 11 typ, syster o jag spelade lite kort : ) Syster och jag tog en promenix med musse ner till kolonilotterna här, träffade sanela och johan : ) myys! sen massa slapp bara.. på kvällen blev de fest, stack hem till sanela vid 7 typ, sen vidare hem till en annan ... blev massa snacks och allt där, lekte massa lekar o så, jag var icke med (A) haha. de blev så att vi kollade lite på ESC också, vi drog hemåt vid halv elva typ, då drog jag vidare hem till sara och kollade där med henne, emma och syster : ) naajs ... men va var de för låt som vann då :O haha. låten var väl helt okej, men iallafall, va hände med finland :O Hanna Pakarinen var BÄST ! aja, sverige kom inte så bra heller, men de hade man ju räknat med när de var The Ark ... haha. kval nästa år då?! .
söndag(idag): vaknade sent, haha, eller runt 12 :P missade reprisen av ESC, skit också ;/ sen har jag inte hunnit gjort mera, sitter här nu och ugglar ... ska väl ta och plugga lite grann sen, finns mycket att göra :S trååk.

min kommande vecka : ...
måndag: tandläkaren och matte prov
tisdag: historia prov och sh-inlämning
onsdag: åker till V-ås :D Nathalie, Sofie, Angelica :D
torsdag: Eskilstuna, Sonja :D med Nathalie, Sofie, Angelica :D
fredag: Sonja i Södertälje, Rix Fm festivalen på kvällen :D
lördag: Nrj in the park på kvällen :D
söndag: åker hem, pluuugga :S


  


Musikvideo : Hanna Pakarinen - Leave Me Alone

lääängtar till på torsdag DDD SONJA !!! med tjejerna ! <3

Gränslös Kärlek / Carro

Kommentarer
Postat av: sara

vad bra bilden blev på er cooligare ^^
jag måste ha den dära bilden på mig och du vet vem .. sen ^^ HAHAHA . <3 <3

2007-05-13 @ 18:14:15
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: Milla

Eller hur finland borde ha vunnit. men dom kom på 17 plats :S var värd bättre ju. Älskar diig puss<3

2007-05-13 @ 23:10:19
Postat av: Carro

sara: taack haha ;) diggar den bilden med .. jao du har fått den nu ;) HAHA.

milla: ja helt sjukt, 17:e :S:O hon skulle ha vunnit, så lätt bäst ! Puss älska

2007-05-13 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback