för kärlekens skull

2007-05-15 @ 02:01:15
längtar till sensommaren med turnén Tre S med Sonja, Shirley och Sanna ... det ska bli så underbart kul, nu väntar jag bara på att turnéplan kommer upp så jag kan planera min sommar (A) hihi. iiiih :D
image54

nej nu ska jag faktiskt dra mig till säng . orkar inte med den förbaskade samhällskunskapen längre, men nu är de ialf bara 8 frågor kvar, får fixa det imorrn eller säger man senare idag, hmm... lär även plugga historia, har ju prov :S ska även leta rätt på min matte-lärare också, provet gick inge vidare, så jag måste ha hjälp (A) HAHA. neej sova var de, go´natt allihopa ! : )

gränslös kärlek / carro

2 dagar kvar till sonja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback