Goaste Snygge-bruden

2007-05-21 @ 16:28:21
nu är jag hemkommen från denna långa helg, eller kom hem igår men orkade inte riktigt skriva då ...
men shit vilken helg asså, bästa på länge ... ska berätta lite nu !!

som sagt i onsdags tog jag tåget ner till Västerås ... Nathalie mötte mig på stationen, vi snurra runt lite, var ner till lögarängen, satt där och pratade och åt glass, mys ... sen mötte vi upp Sofie och Angelica på stationen, :D och begav oss sedan hem till Nathalie .. vi myste och kollade massa grejer : ) och vi gjorde även en snygg banderoll också, tog oss typ två timmar att göra (a) men riktigt snygg blev den ... haha.

i torsdags, då begav vi oss till Etuna, sundbyholms travbana . det regna lite smått :/ tråkigt menmen de stoppade inte oss . väl där, kom in gratis för det var damernas dag ; ) haha. fick ros och allt ... sen var de dags för uppträdena och efteråt blev de signering ... träffade Sonja och visade våran snygga banderoll som hon fick signera, "Puss på er snygge-brudarna! Love Sonja <3 = ) ". och sen var det dags för kändisloppet, HEJA Sonja ... shit asså, de var riktigt kul att se ... så sööt ! sen på etuna stationen, stötte vi på sonja, haha. hon åkte på samma tåg som oss ... sen for jag hem till milla på kvällen, naajs ! : )

  

i fredags tog jag och milla pendeln till södertälje, för Sonja skulle nämligen vara där och uppträda/signera, de kan man ju bara inte missa (a) .. väl där så letade vi upp scenen och ställde oss där ... sen kom hon upp på scen, sjöng sina tre vanliga låtar, uuunderbart !! : ) tack sonjis <3 sen blev de signering, hur goo får man va ... jag lyckades få tag på en till plansch också, haha, så jag sprang upp en gång till : ) så sööt ... -älska.

  ...bild tillsammans kommer ...

sen var de raka vägen till kungsan efter de, RIX FM FESTIVALEN ... kom dit runt tre typ, träffade lollo, nathalie, sofie och micke där : ) ... de var genrep där när vi kom, Sonja kom efter ett tag, så himla goo asså. taaack <3 och sen blev de Mel C, shit, hon är ju bara så grym ... men sen började de, och jäklar vilket drag de var asså, de var ju första gången för mig i sthlm (a) men wooow, så coolt ; ) de visas på tv på lördag för er som inte var där och sådära ;D haha. men vi for hem typ direkt efter, skönt att lägga sig ner ... ont i fötterna, HAHA.

Genrepet ...
  
    
Rix, kvällen ...

i lördags då vaknade vi ganska sent ... vi drog ner till stan runt halv fem typ, ner till kungsan för där skulle de vara NRJ in the park ... haha, fast de var typ inge bra artister med men ialf... vi träffade även Sara och min syster där : ) och vi såg natalie kadric från idol 2006 ... jag ba :O hahaha, jag är så feeg, dumma mig ... de var typ det bästa under hela dagen, HON, min favvo i idol :D HAHA. sen började nrj, vi kollade inte hela men dom vi såg var ialf grymma ... sen for vi hemåt och kollade lite på tv och så istället ...

söndag (igår), då var de dags att åka hem, min buss gick vid tre : ) mycket folk på bussen :/ haha. men jag diggade sonja hela vägen hem (a) haha, kom hem vid sex typ ...

de var den helgen de, underbar ... Tack till alla underbara vänner jag tillbringade den med, ni är bäst, KÄRLEK ! <3

Kramis / Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback