hemma igen .

2007-05-23 @ 17:14:00
nu är jag hemma igen, kom hem vid halv elva typ ... riktigt skönt att komma hem, men vi sov ialf i stuga där, de var varmt och skönt, alla fick tydligen inte plats i ladan, haha ...  ; ) de var typ onödigt att åka dit, vi gjorde verkligen ingenting :S hahaha, men jag fick mitt g ialf, kan öka betyget om jag lämnar in en uppgift, så ska väl fixa den snart : ) .

provet jag gjorde igår, gick inte bra alls :P haha, eller jag var ju mycket duktigare än förra gången jag gjorde de (a) men de fattades nio poäng nu, jävla skiiit ... hur ska jag göra med historian :S ...
jag hade även prov idag, i operativ system ... de gick väl sådär också, tror inte poängen räcker till ett g :/ .. haha, jag måste börja plugga inför proven ; ) haha, jag måste verkligen skärpa mig asså, jag bara sumpar mina betyg nu, kommer fan inte komma in på någon högskola heller :S ... jag måste prata med lite lärare den här veckan, hur jag ska göra med mina betyg, måste även ta en snackis med rektorn ... ååååh .

ingen dans ikväll heller, ååh, jag som ville daaansa ... skiiit, men jag får väl göra något vettigt istället, som att plugga :S det behövs ...

nu äre mat snart, donken :D haha, gött ... ska ta och plugga lite och fortsätta lyssna på sonja och melanie c !!!
gränslös kärlek / carro

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback