hihi

2007-05-14 @ 21:09:36

Så här har min dag sett ut ...

- valbo en snabbis med mamma . köpte inlines ^^
-
tandläkarn i gävle . vad ska hända, jo, det blir räls, operation och räls igen, haha :S
- skolan . gjorde matteE prov -de gick sådär
:/
-
kollat tv och suttit här :D underbara girls vid datorn <3


onsdag bär de av till v-ås ... hem till nathalie, även sofie och angelica kommer dit <3 uuunderbart ! KÄRLEK .


men jag borde inte sitta här längre, har lite plugg att göra ... samhällskunskapen ska in imorrn, har 16 frågor kvar :S . måste plugga historia med, jag har prov, måste ha godkänt ... hmm .
oj, nu såg jag att The nine har börjat, måste dra ...

kärlek / carro

image53 saknar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback