Plugg och pack

2007-05-22 @ 13:33:48
Snart dags att dra till skolan, har historia prov :S om 1700-talet och revolutionerna :S haha, jag kan verkligen ingenting ... jag har inte pluggat ett skvatt, jag har bara kollat igenom boken lite snabbt nu ... menmen, det finns andra saker man prioriterar före (a) ALLT som inte har med skolan att göra ; ) HAHA.

sen ska vi till smörnäs med idrotten i skolan också, eller skulle åka vid tio idag, men jag o amanda har provet och göra ju, så vi åker dit senare ... jag vill inte diiiit . men jag måste dit om jag ska få godkänt, jag får ig annars :S så vi åker dit vid fem typ ... övernattning där med, i en iskall lagård :S haha. kommer hem imorrn vid lunch typ : )

Nej nu lär jag rusa till skolan, önska mig lycka till (a) HAHA.

kärlek / carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback