Spöregn

2007-05-15 @ 20:40:47
idag var jag till skolan och gjorde historia prov, det gick åt fanders... haha, jag är verkligen inte smart :S haha. sen bar det iväg hemåt, shit vad de blåste, drygt att cykla. haha. och jag har inte gjort klart samhällskunskapen än :O HAHA, shit va snabb jag är (A) haha. den måste fixas ... jag har även varit hos mormor en snabbis och stan med mamma : ) ... vita jeans har jag inhandlat, eller mamma gjorde de åt mig : ) hihi.
och de har spöregnat titt som tätt hela dagen :P haha, mysigt ju ...

jag påbörjade lite smått min packning, men har inte kommit långt ... va tusan ska jag ha med mig ??? och vad ska man ha på siiig ??? det sägs ju att de ska bli dåligt väder hela helgen, inget jag gillar direkt.. typiskt ju, men hoppas ändå på att de blir bra väder eller iallafall utan regn ; ) haha. orka ha regnjacka då :S vill ju kunna gå i jeans och linne ju (A) hahaha, får göra de ändå : ) aja, måste verkligen skriva packlista så jag vet vad som ska med, blir ju borta ett tag ... :D

nej nu ska jag fortsätta kolla på Ugly Betty ... sen blir de Desperate Housewifes :P sen lär jag fixa samhällskunskapen och packa lite granna : ) byyye

gränslös kärlek / carro


Västerås tomorrow ;D nathalie, sofie, angelica, mina guld-tjejer <3

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback