valborg

2007-05-01 @ 02:05:58

dagen började med att jag vaknade ganska tidigt, haha. hmm, typ tio tror jag klockan var. de är tidigt för lilla mig. HAHA. jag gjorde mig klar och sådära.. drog ner på stan och träffade sara en stund, åt glass och slush :D så gooott !! sen hem och då satt jag mig vid datorn och har även kollat tv . så här vid datorn har jag tillbringat min valborg :D HAHA, kul valborg va?! ; ) ASG. men jag har haft underbara vänner på msn som gjort dagen toppen ialf. 
Tack malin&sofie&sara&angelica <3


image34

Vila tryggt som ett barn vid mitt bröst
Jag ska ge all min kraft och min tröst
Jag kan känna ditt bultande hjärta
Jag kan höra dess skälvande röst


text av Sonja Aldén . : )

Sofie
; taaack för låtarna, du är bäst ! <3

......
Nej nu är de sov dags, Kääärlek / C .


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack själv ;) (L)

2007-05-01 @ 17:49:58
URL: http://www.s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback