vilken helg <3

2007-05-28 @ 01:04:30

fredagen gjorde jag inget speciellt, inte vad jag minns iallafall. Var till skolan en sväng och pratade lite med historia-läraren, de gick inte att fixa mitt betyg.. haha. hon sa bara att jag skulle kämpa på och kanske ta ett år ledigt från pluggandet.. glöm och dröm, då kommer jag aldrig orka börja plugga igen :S
sen satt jag vid datorn och snackade på msn, sen for jag hem till pappa.. kollade på talang 2007.. sen sovdags typ..

Lördags, hade klockan på ringning halv sex; upp och göra sig klar, packa det sista och sen ner till resecentrum för att ta 6.55 bussen till Sthlm.. Micke mötte upp mig på centralen, drog hem till han och lämnade väskan och fixade lite, sen raka vägen till grönan för att se sommarkrysset på kvällen : ) inne strax efter 12 och raka spåret till scenen, tog våra platser och där satt vi hela dagen lååång, haha. men dom repade ; ) först Markoolio, yeeah, VS äääger !! Dea var kanoners på den.. sen blev de Style tror ja och sen vidare med Salem al Fakir.. Sonja och Danny hade repat dagen innan ;/ typiskt.. sen runt 17-tiden var det genrep inför kvällen, skoooj.. Sonja, vacker som alltid <3 de var grymt helt enkelt, vårat gäng ägde ju !! sen satt vi där och snackade lite och så.. vi träffade Dea också, tog kort och snackade med henne, skit go tjej : ) sen började de vid 20.00 .. GRYMT ÖS !! Vi ÄGDE hela programmet, shit asså.. Micke och resten av tjejerna, vi är coola ; ) Tack allihopa ! .. Jag sjöng i micen också ASG. ingen sommar utan ragga . VS - fett bäst ! .. Marko och Dea ..
Efteråt så träffade vi Sonja, Marko, Sofia, Carro.. jag missade tyvärr Dea, men jag var vid sonja då (a) haha. tog kort och snackade lite, både med sonja och sofia. Sen tog vi oss ut från grönan och gick där artisterna kommer ut, så vi mötte på sonja där, pratade lite snabbt och kramades.. hihi. efter allt så bar de iväg hemåt, mickes pappa hämtade oss.. hemma; kollade vi på rix fm festivalen och sommarkrysset, vi lära ju se om vi syndes, ASG ! vi kom i säng ganska sent :/ ...

Söndags ringde klockan vid halv nio. jag skulle hem med tåget vid halv elva.. så vi for upp och gjorde oss klara, sen gick ner till centrum.. tog hejdå och så, sen tog jag t-banan till centralen och hoppade på mitt tåg där : ) fick hämtning i gävle, åkte raka vägen till valbo, för Sonja skulle uppträda där.. jag träffade en kompis där, Anna-Karin, vi hade skojigt :D hihi. Sonja kom dit vid 14-tiden.. sjöng två låtar, för att du finns och här står jag . sen siiiignering, wiie : ) .. säger bara, hon är världens goaste, underbaraste och omtänksammaste person, tokälska <3 massa snygga bilder fick jag också.. taack för allt, du sa och så : ) <3
Sen bar de av hemåt.. hemma så blev de fika och mat : ) haha. Adam ringde också, han var och såg Sanna Nielsen i Olofström.. Jag fick prata med bruden, shit va goo man får vara.. sakna så mkt :' ) .. tack adam, och tack sanna <3 lääängtar till Tre S turnén ...
under kvällen satt jag bara vid datorn och snackade på msn.. kollade på sommarkrysset också ; ) haha.

Nu sitter jag här och lyssnar på Sonja, som vanligt.. den ända musiken som spelas ur mina högtalare, typ, haha. jag ska nog ta och sova nu.. jag sover snart här på stolen, är så grymt trött.. men tack till alla för denna helg!

obeskrivlig kärlek / carro


UUUNDERBAR HELG <3 Sonja `-v

Sommarkrysset
   
   

Valbo Köpcentrum
   
image85


Kommentarer
Postat av: Celicia

Naahh :D jag är avundsjuk på dig ^^ ska med bli konsert galen ..Haha!!! Ska titta på MASSA i sommar då ;-) får se om jag kommer i kapp dig ;S Haha ^^ :P..Du gör mkt du -.- Omg orka xD Haha ^^ önska att jag bodde i sthlm då skulle man vara nära till ALLA O_O Haha ^^ Ha de bra //Celicia

2007-05-31 @ 00:05:24
URL: http://celiciia.blogg.se
Postat av: Carro

hahaha naaw ;) jag önskar också att jag bodde i sthlm, tänk om man gjorde de :O ojoj.. hahah.
ha de bra du med :)

2007-05-31 @ 22:32:31
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback