Ge mig sömn, tack!

2007-11-28 @ 12:05:34
Usch va trött jag är...

Klockan ringde vid halv sex imorse, körde vattengympa vid kvart i sju.. uscha så tidigt, men de gick bra : ) men jag måste verkligen lära mig att säga nej, hahaha, min kropp kommer vara död efter idag..
Jag ska bara fixa mig nu och ta något att äta, så ska jag bege mig till skolan.. historia lektion vid två, men ska prata med någon om våren hade jag tänkt, så ska dit tidigare. slutar vid fyra och då raka vägen till badet, ta något snabbt att äta där, sen köra gympa vid fem.. sen vid sex är de dansaerobics, äntligen bytt tid (a), så där ska jag vara med om jag orkar.. efter det, vid sju så ska jag köra vattengympa : )

oh hej, va jag kommer somna gott ikväll :D haha, fast de blir inte förrän vid 12 ialf, för jag måste se Bones
^^

skriver mer senare, kärlek till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback