Grattis Sanna <3

2007-11-27 @ 21:05:43
idag är det ingen vanlig dag, för det är Sannas födelsedag :D <3 hihi.
image338

Sanna Nielsen, första träffen med denna underbara människa var den 9 mars i Globen city, Melodifestivalshelgen. Jag glömmer aldrig första ögonblicket, när hon kom där gående mot scenen, jag vände mig om och såg henne, med vidöppen mun :O, hon började skratta och hejade glatt. Jag fick också fram ett hej och började skratta, lite pinsamt, men jag glömmer de aldrig. Sen vid signeringen fick jag ur mig nåt i stil med: "jag hejar på dig, din låt är jättebra, jag hoppas du vinner eller sonja! ".. också fick jag en kram.
Sen var jag fast och efter denna dag har de blivit flera fantastiska träffar. Underbara minnen, som jag alltid kommer att minnas och bära med mig! och fler kommer det att bli, de kan ni lita på...

Sanna, Tack för att Du finns, jag älskar dig <3

image339

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ne det har du rätt i, det måste vara det tråkigaste. Förhoppningsvis så jobbar jag och läser någon enstaka kurs på HiG. Kram

2007-11-27 @ 23:44:03
URL: http://lavica.blogg.se
Postat av: Adam

Hon är vår UNDERBARA SANNA, vi måste ses oftare och åka på fler spelningar med de två (mest SANNA; :)! Vi lära göra om skåneresan SNART, fast utan Öland, haha :P äLSKAR DIG

2007-11-28 @ 10:21:23
Postat av: Milla

-ASG- Minns det som det var igår.. när jag sa där kommer Sanna och din min när du såg henne -ASG- så roligt. Minnen (L)

2007-11-28 @ 14:43:08
Postat av: Carro

Milla: Jaa haha, fy faan asså :P de lär verkligen ha sett kul ut ;) asg. :P Ja minnen, underbara (L)

2007-11-28 @ 20:31:55
URL: http://cardil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback