Heej alla!

2007-11-08 @ 21:26:19
denna dag har susat förbi ganska snabbt tycker jag... kan bero på att jag har haft en del att göra.
komvux imorse med sara, lite programhantering.. vi satt mest och lekte med powerpoint. efter de så drog vi runt lite på stan och grejs, för att fixa de sista till på lördag. hem och åt, sen åkte jag till mormor. hon fick hjälpa mig att sy lite, haha, och det blev braa..
oh yes, äntligen klar med allt till på lördag... typ. lär bara fundera ut vad jag ska ha för linne. typ.. och smink, hm.

nu ikväll blev de träning, Bootbox..
så kul, men så jobbigt. haha. hämtade även uppvisningsskivan, har checkat den och
oj vad jag vill uppträda igen ^^. nuuuuu!!!
hemma; städat garderoben, plockat med lite småplock, plockat ur diskmaskin, haha. och mat vare ja, hmm, så långt har jag inte kommit än, men jag ska nu om jag hinner : ) sen till ica och köpa goooodis, tror ja..
och kuvert (aa) haha. Och sen äre Bones :D yeah, älskar de programmet <3

och jag är glaad :D
Käääärlek till alla <3
Ciao / C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback