Höstlov?! eller inte :)

2007-11-02 @ 22:25:06

en vecka har susat förbi och jag tänkte nu berätta lite vad som har hänt...

Adam kom hit i söndags och var här till i onsdags. och vad gjorde vi, hmm.. söndagkväll blev de massa film, på måndagen var vi till valbo en snabbis, och de blev säkert film här med och sedan lite träning, jag körde vattengympa.. på tisdagen hmm, var vi in till gävle en stund och sedan blev de träning igen, denna gång orientalisk dans.. så sjukt kul : ) sen umgicks vi lite med syster och sara, innan de var dags för Rosa bandet-galan; Sonja uppträdde :D sen blev de väl film igen kanske!!
och i onsdags åkte ju adam hem som sagt. då var de raka vägen till skolan efter det, en snabbis där.. för att sedan ta mig hem till Sanela, vi snurra runt lite på stan och sedan vidare till badet. pratade lite med Maria och så, sen var de dags att jobba, haha. jag skulle köra gympapass för första gången, oh yes jag var nervös.. visste ju knappt vad jag skulle göra, menmen, de gick väl bra! sen vare en timmes väntan till att köra vattengympa.. och de gick bra, som vanligt : ) hihi. tack sanela för en mysig dag <3

och Nathalie kom i torsdags (igår).. var in och hämtade henne i gävle :D hihi, och därifrån skulle vi bege oss till Ica Maxi. haha, de är svårt att hitta när man inte vet vart de ligger (aa) HAHA. men efter många vilsevägar, så fick vi hjälp av Angelica och hennes pappa som visade vägen, tack : ) vi kom till ica och såg Shirley Clamp, hon sjöng Tålamod och sen var vi fram till henne och snacka lite och tog kort : ) vilken go tös asså <3 sen pratade vi lite med angelica och så.. innan vi begav oss vidare till konserthuset där vi lämnade bilen. vi tog en runda på stan och åt lite på donken, sen var klockan typ runt sju-tiden så vi begav oss till konserthuset, där vi skulle se Shirleys konsert :D vi satt på tredje raden och såg jäkligt bra faktiskt!!! konserten började vid 19.30 och hon började såklart med Tålamod. sen blev de massa låtar, både nya och gamla :D hon var helt suverän, superkul att se en hel konsert med henne :D och jag skulle lätt kunna se konserten igen, den var fantastisk. Passa på och se den om ni kan!!
Signering efter konserten, så vi träffade henne då och pratade massa :D vadå go liksom.. "du luktar häst" fyfan asså HAHA ; ) sen var det hem och då blev de mat, satt vid datorn lite snabbt och sedan fiiiilm :D

image315

today, skulle Nathalie hem, så skjutsa henne till stationen.. tog hejdå och kramis, underbart att träffa dig igen, detta måste vi göra om :D <3 direkt efter det så hämtade jag Sara och vi for till skolan för att ha historia, skulle kolla film; Marie Antoniette.. den var faktiskt bra : ) sen hem, och det blev en sväng till valbo med syster, shoppade lite; ett långt linne, nät-tights och en svart sidenjacka typ : ) hihi. sen hem och matdags.. Sara kom hit och vi checkade tv DDD hihi, Doooobidoooo <3 med dom Bästa; Sara och Sonja :D <3 kärlek till dom!

nu sitter jag här och ugglar, ska nog se lite på doobidoo igen (aa)

de var min vecka, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback