Julklapp ?!

2007-11-22 @ 23:23:13
Dessa vill jag ha i julklapp. Ge mig! Jag älskar Bones, de är så himla bra. Lite små läskigt ibland, men jäkligt bra för de.. de ska ju vara lite spännande men de är samtidigt roligt. Brennan (Emily Deschanel) och Booth (David Boreanaz), dom är så grymma. Och hur söta tillsammans är dom inte då!

Säsongspremiär på tisdag den 27 nov, klockan 20.00 på 3an :D missa inte det!!! de ska då inte jag göra, jag måste se det..
Ett citat ur ett avsnitt.. Dr Brennan: "Vart fan är mina ben nånstans?". Jag tyckte den var lite kul ; ) haha.

Min dag... jag har haft prov imorse, i programhantering. och det gick väl bra : ) sen bara varit hemma och slappat typ.. jag var iväg med pappa och köpte firewire-kabel till min videokamera.. så nu ska det fixas videosar!!! yaay ;D

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Bones :D såååå bra!!! fast det blev paus nu, haha...

Massa Kärlek
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback