Lista

2007-11-05 @ 00:46:33
Jahopp, en tråkig lista innan jag ska dra mig till sängs... : )



Vad heter du: Caroline

Var bor du: Sandviken

Trivs du där: Jarå

Brukar du läsa horoskop: Nej händer inte ofta

Har du körkort: Ja såklart

Favoritdjur: Vet inte, hund kanske

Festar du mycket: Neej

Sprit, cider, vin eller öl: Inget

Brukar du bli för full: Nej

Antal kuddar i sängen: 3 st

Äger du ett busskort: Neej

Vad åt du till frukost: Hm åt nog ingen frukost xD

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: Klara den förbannade historia kursen kanske xD

Hur svarar du i mobilen: Hm, Hej (om jag vet vem de är) annars Caroline!

Antal timmar sömn inatt: 8-9 kanske

Sov du ensam: Jaa

Din hobby: Dansa, umgås med vänner, åka på konserter, träna

Vad är det för veckodag?: Söndag

Vad åt du senast: Mackor

Vem fick du sms av senast: Nathalie <3

Vem ringde dig senast: Syster

Godaste ölen du druckit: Aldrig druckit

Vilka hårfärger har du haft: Brunt, i många olika nyanser

Vad såg du senast på TV: Just nu, Heartbreak hotel (film)

Vad läser du för bok just nu: Ingen

Längd: 176 cm

Skostorlek: 40 typ

Hårfärg: Brun

Är du kär i någon: Neej

Vad gör du om ett år: Hm, pluggar, dansar för glatta livet och bara lever

Önskar du att du bodde någon annanstans: Jaa

Dricker du: Ja de måste man väl

Vilken parfym använder du: Hugo Boss; Femme

Vilka skor använder du: Mina Puma

Dagens klädsel: Mjukisbralla och svart linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback