Lite Idol : )

2007-11-30 @ 22:18:36
Yaay, jag har kollat på idol :D de händer inte ofta faktiskt, men ändå har jag min favorit: MARIE PICASSO <3

image342

Marie Picasso:
Hennes första framträdande, I have nothing, var bara helt fantastiskt.. vilken utstrålning, vilken charm och vilken jäkla röst asså.. och med vilken känsla, helt fantastiskt.. de var magiskt, jag rös, tårarna var nära att falla.. Shiiit!
andra framträdandet, maneater, var helt okej.. de var inte så bra som hennes brukar vara.. men de var grymt, hon gjorde den till sin egen och de blev ju jäkligt ballt asså..
Hon är Så värd en plats i finalen!!! HON SKA VINNA!


Andreas Sjöberg:
Okej jag gillar inte han alls, men iallafall.. hans första framträdande var faktiskt bra, Cryin.. hon har en helt okej röst och så.. andra låten, Conga, var lite mer katastrof tycker jag, haha, man hörde inte vad han sjöng på vissa ställen och sådära.. jag hoppas verkligen inte han kommer till final!!

Amanda Jenssen:
Hallelujah, hon gjorde den magisk.. shiit, jag gillar den låten jätte mycket.. och hon gjorde den, jaa, obeskrivligt.. allt fanns där, känslan, utstrålningen.. hennes grymma hesa röst, gjorde låten bara ännu mer magisk..
andra låten gjorde hon också ruskigt bra asså, ingen aning om hur originalet låter men hon gjorde den grymt ialf.. Hon är också värd en finalplats!!

Ja nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja igen, spännande och se vilka som går vidare till finalen, men jag är nästan bombis på att de blir tjejernas tur i år ;D hihi <3333

skriver mer sen, Byyyye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback