Min dag...

2007-11-28 @ 22:26:09

ja min dag blev som den var tänkt.. haha.

Kom till skolan vid tjugo i två typ, då letade jag upp någon att prata med om våren, så nu är pappret inlämnat med vilka kurser jag ska läsa : ) de blev ganska många faktiskt, hmm. spanska, engelska, geografi, psykologi och pedagogiskt ledarskap.. yaay, jag kommer att hoppa av de kurser som inte kommer funka xD känns som den sistnämnda kan bli lite för mycket för mig. Sen blev de lektion, föreläsning om 1800-talet, så drygt.. sen en sväng med sara på stan och vidare till badet lite innan fyra, träffade på sanela lite snabbt : )
Sen vid fem var de dags att köra gympa :D och de gick jäkligt bra faktiskt, fick massa beröm efteråt, att jag har förbättrat mig och sådära, de känns skönt : ) sen rusa jag upp till lilla salen, där sanela skulle ha dansaerobic.. så jag var med där också ;D de var bara vi två och en till, så vi flumma rejält.. så sjukt trötta ju ^^. sen rusade jag därifrån strax innan sju, för vid sju skulle jag köra vattengympa ;D hahaha, var bara fyra personer men iallafall, de gick bra. och hej va jag var trött xD

Kom hem runt åtta typ, kollade tv och sådära : ) nyss sett klart på greys så nu ska jag nog ta mig något att äta, har inte ätit sen 12, fast jag tränat massa...
och nu äre inte långt kvar till på söndag :D de ska bli så kul <3

Kärlek / en jäkligt trött Carro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback