Temadag...

2007-11-21 @ 22:37:45
Yes idag har vi haft en så kallad temadag i skolan.. Historia: första och andra världskrigen ;D haha. men de var faktiskt roligt.. först lite föreläsningar, sen gjorde vi massa uppgifter och kollade film och så : ) började 8 imorse och höll på fram till 16.. och herre min jesus va jag var trött.. trött när jag kom och ännu tröttare efter lunch, fick de även påpekat av läraren typ ; ) HAHA, yeah bra där carro..
efter skolan var de raka vägen till badet.. pratade lite med chefen, sen var jag med på gympan och sedan var de dags att köra vattengympa vid sju.. och träffade maria efter det : ) sen hem och dags för mat och massa tv ;D haha.

nu sitter jag och kollar på Miss secret agent och väntar på att Bones ska börja :D och mumsar på den nya maraboun : ) och jag ska nog ta och plugga lite nu kanske, har prov imorrn...
Love / Carro
image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback