Tisdag.

2007-11-13 @ 23:26:50
yeah uppe med tuppen idag, nej skulle inte tro det. haha, men var nog uppe vid nio typ. sara kom och hämtade mig strax innan tio och då for vi till centralarkivet för att plugga lite.. jag skulle ha lite fakta om badhuset, hihi. en uppgift i historia kursen. vi var nog där en timme typ, sen hem och kollade lite på tv.. och sen blev de till att fixa ett gympapass och musik till de. de är inte det lättaste gott folk, haha. det tog några timmar att få ihop båda grejorna, men nu är jag nöjd hoppas jag : ) haha. sen efter det så började jag på en historia uppgift, skulle göra korsord, så ett korsord är klart, jippi.. sen vid halv sju var jag iväg på träning i lokalen här, haha, de var väl skoj.. jobbigt för armarna bara. sen hem och skrev rent mitt arbete om badhuset, så nu är det klart och kan lämnas in imorrn : ) sen har de blivit massa tv, ugly betty, desperate housewives, brothers & sisters : ). så sjuuukt bra!!!

just nu sitter jag och kollar på Bones. det är så sjukt bra, älskar det programmet :D hihi, emily deschanel är så grym.. riktigt härlig skådespelerska : ) jag ska även skriva över mitt gympapass på ett papper så jag fattar vad jag ska göra imorrn, haha. sen lär jag väl ge historian lite mer tid :S haha, ska ju göra ett korsord till och en frågesport med tio frågor i vardera.. hjälp säger jag bara!!!

nej nu ska jag lämna denna delen.. skriver säkert mer imorrn! gonatt alla!


Kärlek

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback