Trött men jäkligt lycklig

2007-11-14 @ 22:19:05
min dag har sett ut såhär...

Vaknade vid tio typ. pluggade lite historia och gick även igenom mitt gympapass.. sara kom och hämtade mig vid kvart i ett typ, dags för skolan.. historia i tre timmar, haha. men vi hade kul, satt i smågrupper och gjorde massa uppgifter.. sedan raka vägen till badet, träffade sanela och pratade lite snabbt. jag kollade på hennes vattengympa, sen var klockan fem och då vare dags för mitt gympapass, oh yes jag var nervös denna gång med, men mest för att sanela skulle vara med, haha. passet gick väl sådär, de var skitkul men jag måste verkligen bjuda mer på mig själv.. fick massa feedback av sanela efter gympan och de var typ, gör si och så där och där och där.. tänk på de och de.. prata mer och bjud på dig själv, hitta dig själv med musiken.. hahaha de var hemskt mycket hon sa iallafall. men hon tyckte jag var duktig : ) hihi. sen vare bara och vänta på att klockan skulle bli sju och dags att köra vattengympa. och de går hur bra som helst, skitkul äre :D men de är tyvärr inte så mycket folk på onsdagar : /. var hemma vid kvart över åtta typ, då blev de efterlängtad mat och tv tittande.. greys anatomy : ) och nu sitter jag här vid datorn och väntar på att Bones ska börja.

nej jag ska nog ta och göra något mer vettigt nu.. hörs mina vänner <3

Kärlek...

Jag säger bara Sanna. hon kan verkligen göra en lycklig. tack sanna, tack adam...
Sanna, tack för att du finns. forever & ever baby <3

image323


Kommentarer
Postat av: matilda

skickade efter dom på have2have.se :)

2007-11-15 @ 18:12:35
URL: http://hallonshots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback