Bara för att jag Älskar Sanna...

2007-10-15 @ 00:19:30

Stockholm idag som sagt :D Sanna Nielsen och Lars RoosBerwaldshallen!!!

Tidigt tåg in till Stockholm, där inne mötte jag Adam. Vi kikade runt lite, sen drog vi till donken, yeah alltid : ) sen begav vi oss ner till Berwaldshallen runt 12-tiden typ, i hopp om att Sanna skulle dyka upp.. vilket hon gjorde efter typ en timme. vadå lycklig liksom :D jag hade ju inte träffat henne sen i somras i Falköping.. så det blev ett glatt återseende! Hon är bara så Underbar, så sjukt snäll och bara så himla goo <3 vi snackade en stund och sedan blev det korttagning såklart ; ) sen skulle hon iväg och äta.. och vad tusan gjorde vi :S hm vi gick runt tror ja, de var ju lite kallt ute, haha. sen tillbaks till hallen vid 14-tiden typ.. och de öppnade alldeles efter, så vi kom in i värmen.. riktigt mysigt där inne faktiskt, vi satt oss i sofforna där och kikade igenom lite filmklipp med Sonja.. och väntade på Anna, som också skulle gå med oss : ) sen vid typ halv fyra tiden, så dyker Gudmund upp, snackar lite med han.. han är grymt trevlig asså : ) och sedan kommer Anna :D wiie! vi gick ner till ingången och blev strax efter de insläppta.. rad nio satt vi på, som vi tyckte kanske var lite långt bak, haha. fota fick man inte göra heller :/.
Konserten börjar vid 16.00 med Lars Roos.. och vi hade då ingen aning vem han var, hur han såg ut osv. Okej jag kan väl säga att han var duktig på sin grej, att spela piano. men att sitta och lyssna på det var inte så värst roligt, vi tröttnade ganska så snabbt, haha.. efter en halvtimme så kommer Sanna in och sjunger, i en lång snygg svart klänning :D. iiih så fiin! minns tyvärr  inte vad låten hette, men hon sjöng den helt fantastiskt. sen fortsatte Lars ännu mer med sitt plingande och plongande på pianot, och till slut blev det paus och de hade typ gått 45 min då!! innan det började igen så såg vi tre lediga platser fyra rader längre fram, så vi flyttade glatt fram dit till andra akten :D och den började med vår älskade Sanna!! hon sjöng massa goa låtar.. och till slut, Låt mig få älska.. SHIT asså, så otroligt vackert.. Söta Sanna bakom pianot, så duktig och så charmig när hon klinka lite fel.. Tack för att du sjöng den och tack för det du sa <3 lyckliga var ordet för oss då!! sen sjöng hon massa mer.. vackert!! kom in och kom ut och allt, så söööt <3
Vi trodde konserten skulle sluta vid halv sex, men nej, den höll på till sex.. mycket Sanna, de är aldrig fel :D iiih. efteråt så träffade vi henne igen. Och hur sjukt jäkla goo får man vara?! asså jag får inte ut de i ord, kan bara säga att jag älskar den människan!!! Massa Kärlek till henne <3

TACK Sanna, tack tack tack för allt <3 Vännen, du betyder massor, obeskrivligt! *GOSKRAM*

  
Adam, tack för idag, sjuktkul :D
Anna, tack du med, så kul att träffa dig igen :D
Massa kärlek till Er <3

Kommentarer
Postat av: Sara

DU SÅ JÄVLA VACKER GUMMAN ! *puss*
jag älskar dig .
vilken bra dag du haft , åhh :)
`-v-´

2007-10-15 @ 00:27:01
URL: http://youmakemesmile.blogg.se
Postat av: Adam

Tack för en sjukt bra dag, älskade den :D!
Tack för i går, vi hade så sjukt kul!!!!!!
Du och jag e bäst :D

2007-10-15 @ 11:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback