den bästa <3

2007-10-07 @ 01:26:31
ja jag var ju på konsert i torsdags då ^^ ... och jag lovade att lämna en liten recension av den!
Underbar konsert, om man gillar andliga låtar vill säga. vilket inte jag gör så speciellt mycket, men den var helt okej för min smak. Bra början med "Hallelujah" och sen rev han av några fler, bla. "Han är min sång och min glädje". Tillslut efter typ 40 minuter så kommer skönsjungande Sonja Aldén in och sjunger duett med Christer, i Nat King Coles låt "Unforgettable".. så sjukt vackert.. sen rev hon av sin melodifestivalshit "För att du finns" och även låten till sin mormor "Till en ängel".. fantastiskt, höjdpunkten under hela konserten. efter det tog Christer över igen med "Amazing Grace". plus några fler låtar.. Sonja kom in igen och körde ett solo, denna gång låten "Songbird" av Eva Cassidy.. det var så gudomligt vackert, kärlek. sen duett med Christer igen, "Ovan där".. sen vare bara Christer kvar som sjöng några låtar och extranummer och allt... som sagt, konserten var helt okej..


Sonja, Tack för att du finns. Du anar inte hur lycklig du gör mig, Tack för Allt...
Tack för i torsdags, Du är redan saknad <3

Kärlek / me.
" And I love you, I love you, I love you
Like never before "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback